Features

Ključne funkcionalnosti eVijeća

eVijeće donosi potpunu transformaciju načina na koji odlučujete i komunicirate unutar Vaše javne uprave.

PRIPREMA SASTANAKA I KOMUNIKACIJA

Modul za pripremu sjednica omogućava kreiranje sjednica s tačkama dnevnog reda, kao i pripadajućim materijalima. Ovaj modul pruža sljedeće mogućnosti:

  • Prijava korisnika po definisanim pravilima
  • Kreiranje sastanaka i dnevnog reda (sjednice, kolegija, odbora)
  • Sjednice može voditi jedna a pratiti više ljudi. Osoba koja vodi sjednicu ima operativnu ulogu dok ostali korisnici informativni karakter
  • Mogućnost uvoza materijala sa održanih sastanaka po pojedinim tačkama dnevnog reda (odluke, materijali, zaključci… itd)
  • Definisanje govornika / izvjestitelja za pojedine tačke dnevnog reda iz red vjećnika ili gostiju
  • Premještanje i zamjena tačaka dnevnog reda
  • Registar statusa za dokumente i tačke dnevnog reda (prijedlog, zaključen i usvojen)
  • Definisanje učesnika sastanaka sa informacijama potvrde prisustva
  • Pozivanje učesnika putem e-maila i komunikacijskog sistema integrisanog u aplikaciji
  • Pristupiti sastanku (dobiti informacije) može osoba koja je dobila poziv tj. kojoj je to pravo dodjeljeno
  • Mogućnost snimanja pojedinačno ili svih dokumenata odjednom u .ZIP datoteci

RADNA TABLA

Ovo je dio aplikacije za online vođenje sastanaka. Odnosi se za tip sastanaka “sjednica”.

Osnovne opcije ovog modula:

  • Pristup sastanku samo sa određene IP adrese
  • Glasanje za prijedloge dopune dnevnog reda
  • Glasanje za dnevni red
  • Diskusije po svakoj tačci
  • Prijedlozi zaključaka i glasanje za zaključke po svakoj tački
  • Prikaz toka sjednice na uređajima korisnika i na velikom ekranu za goste

Ostali dio aplikacije može nesmetano raditi bez ovog modula

IZVJEŠTAJI

Izvještaji se odnose na online dio ove aplikacije (radna tabla). Postoje 4 vrste izvještaja i to:

  • Izvještaj sjednica (Pruža informaciju o broju prisutnih, o usvojenim i odbijenim tačkama tačaka, vrstama diskusije… idt.)
  • Izvještaj prisustva (Evidencija prisustva vijećnika po sjednicama)
  • Aktivnost vjećnika (Aktivnost vijećnika po sjednicama)
  • Zapisnik sjednice (Generiše radni dokument sa svim informacijama za određene sjednice)

 

MODUL ZA DOKUMENTE

Omogućava kreiranje registra dokumenata po kategorijama i različitim verzijama.

U ovom modulu korisnik ima mogućnost dodjeljivanja verzije dokumenata po sistemu korisnika.

MODUL ZA UPRAVLJANJE ZAKLJUČCIMA I ZADACIMA

Ovaj modul služi za kreiranje izvještaja o zaključcima i zadacima a sadržava funkcionalnosti:

  • Kreiranje zaključaka, kao posljedice sastanaka / tačke dnevnog reda
  • Kreiranje zadataka (neovisno o samom sastanku)
  • Automatsko izvještavanje korisnika o dodjeli zadataka
  • Dodavanje privitaka na zaključak / zadatak
  • Zadavanje roka rješavanja na zaduženja
  • Praćenje rješavanja zaduženja po roku, statusu zaduženja i zaduženoj osobi
  • Dodjela privitaka na zaduženja

FUNKCIJE ZA ADMINISTRIRANJE

Modul za administraciju omogućava administriranje korisnika, uloga, grupa i šifarnika koji se koriste u aplikaciji.

  • Korisnici (Informacije o korisniku, jezik/pismo, prava, vrste pristupa)
  • Klubovi (Registar klubova)
  • Mandati (Registar mandata)
  • Diskusije (Razmjena poruka između korisnika sistema)
  • Postavke (Konfiguracija aplikacije)